Vse za vaše sladke in slane kreacije.

Košarica 0
Vaša košarica:
0,00 €
Košarica 0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 50 €

La Popsi - Več kot le zgodba o sadju na palčki

La Popsi - le kdo se ne bi spomnil uspešne zgodbe, ki sta jo pred leti začeli mladi in nadobudni podjetnici Neža in Karmen?

3. sezona Štartaj Slovenija se je za njiju končala sanjsko - z nazivom Hit produkt leta - a namesto, da bi ta naslov obešali na veliki zvon, s svojimi izvirnimi sladkimi kreacijami navdušujeta še danes - in to tudi prek meja Slovenije.

Sem Matej in ustvarjam vsebino za spletno stran Makaboshop.si, kjer poskušamo predstaviti uspešne sladke zgodbe iz vidika njihovih kreatorjev.

Tokrat mi je zgodbo o La Popsi razkrila Nežo Mlakar.

Prosim, zaupajte našim bralcem, kako trenutno kot podjetje delujete zdaj in kolikšna sprememba je to za vas - ter, ali ste takšen uspeh pričakovale? Če sem prav zasledil ste pred kratkim »zaprli« proizvodnjo, kaj se torej dogaja?

Trenutno smo v La Popsiju zaposlene 4 punce, v ekipi pa imamo tudi zunanje sodelavce.

S skupnimi močmi zasledujemo cilje in se neprestano učimo.

Glede na to, da mora podjetje neprestano optimizirati procese, smo zaradi premajhnih kapacitet zaprli proizvodnjo v Šenčurju in se preselili v Italijo, kjer mašine sicer niso naše, vendar so kapacitete nepredstavljivo večje.

Tako smo si tudi omogočili rast in širitve na tuje trge. Nikakor pa nisva pričakovali take rasti in sva zelo pozitivno presenečeni, da so kupci res tako iskreno zadovoljni z najinimi izdelki.

Spomnimo - začeli sta z ledenko, preprostim sadnim zamrznjenim pripravkom na palčki. Katere izdelke sta do zdaj še dodali v svoj prodajni asortiman in kaj lahko pričakujemo v bližnji prihodnosti?

Tako je, začeli sva z ledenkami.

Kasneje sva, enako kot z Lapopsikami, reševali najine "osnovne" probleme - in sicer sva iskali alternative za produkte, ki so prenasičeni s sladkorjem in drugimi aditivi. 

Tako so nastali La Popsi Bon Bon-čki.

Nato sva lansirali La Popsi na žlico – sorbet in zadnji produkt na prodajnih policah so jogurtovi prigrizki La Popsi moonmelts.

Prihajajo pa seveda tudi novosti, saj vedno znova odkrijeva eno »luknjo« in potem najdeva rešitev.

Vstopili ste tudi na avstrijski trg... Kako je z nagovarjanjem kupcev na tujem trgu - je to bolj enostavno ali težje? Kje vidite največje razlike med domačimi in tujimi kupci vaših produktov?

Definitivno je v komunikaciji ogromna razlika, saj so kupci tam izredno konzervativni in cenovno občutljivi.

Načeloma pa naše produkte tudi tam kupujejo ljudje, s podobnim življenjskim stilom.

Vas je kdaj bilo strah, da vstopate na tržišče, kjer so že prisotni veliki "playerji", kot so npr. ajdovski Leone, Ljubljanske mlekarne in vse ostale tuje znamke, ki že imajo svoje mesto v prodajnih zamrzovalnikih slovenskih trgovcev?

Seveda, a smo kmalu ugotovili, da nismo konkurenca, saj pokrivamo drug tržni segment.

Lapopsi sestavljata Neža in Karmen

Kako bi na kratko opisali začetek vajine podjetniške poti v oddaji "Štartaj Slovenija"? Konec koncev sta sedaj obe s Karmen, če se ne motim, del podpornega okolja te oddaje, v katerem svetujeta novim kreatorjem poslovnih idej, ki se prijavijo na natečaj. Gre za inkubator idej, mentorje na različnih nivojih, delavnice, brain-storming ... morda kaj drugega?

Rekli bi, da je bila ta priložnost ena ogromna odskočna deska, kjer sva se visoko odrinili in še kar letiva.

V času trajanja projekta sva se naučili toliko, kot bi se sicer v cca 5 letih.

Kaj je najpomembnejše, po vašem mnenju, da iz sanjarjenja o poslu zgradiš dober, prepoznaven brand?

Za dober in prepoznaven brand je po mojem pomemben cel kup stvari.

Na prvem mestu je verjetno pogum.

Potem pa usmerjenost v cilj in fokus.

In zavedanje, da je to proces neprestanega učenja in trdega dela.

Lapopsi in njen quote

Poleg tega, da sta s Karmen prijateljici že od mladih nog, sta sedaj tudi poslovni partnerici. Je torej sprejemanje pomembnih odločitev na ta način lažje ali težje?

Se mi zdi, da je lažje, ker imava res trdne temelje.

In ker si 100% zaupava.

Kateri okus La-popsi bi ponudila Primorcu in katerega Štajercu?

Hahahaha to je pa loterija.

Se mi zdi, da ni tako pomembno iz kje so, kot to, katero sadje imajo radi in če je možno potopiti La Popsiko v kakšno penino ali ne, hahaha.

ASOCIACIJE – ena beseda, nanjo zapišite eno ali dve besedi čimhitreje

Lapopsi asociacije na njihov posel

Za konec pa samo še eno vprašanje! Kakšno sporočilo bi si poslali na dan, ko sta s Karmen poslali prijavnico na "Štartaj Slovenija"?

Vse to, bo vredno! Zaupajta!

*** *** ***

Hvala Neža za odlične odgovore.

Seveda tebi, Karmen in LaPopsi ekipi želimo še veliko novih uspehov, predvsem pa zadovoljnih strank.

Glede na asortiman sladolednih kreacij pa - keep on good work - zaupamo vama, da nas bo La Popsi v prihodnosti gotovo znal posladkati - brez dodanega sladkorja ali ostalih dodatkov!

Spodaj dodajam še povezave na direktno spletno trgovino La Popsi: 

 

 La Popsi Bon Bon

La popsi Moon melts

 La Popsi Lapopsike

La Popsi Sorbet

Prejšnji intervju: Katja Sinkovič, FROZI Naslednji intervju: Nika Krušič, KRUŠIČARNA

 

Če se vam zdi, da poznate še kakšno osebo ali podjetje, s katero bi lahko na Makaboshop.si opravili "sladki intervju"; nam pišite na shop@makabo.si in z veseljem jih povabimo na prijeten klepet!

 

Recepti in strokovni nasveti

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje Makabo d.o.o. interno obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih vpisal/a v spletni obrazec in jih uporabi za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil s strani podjetja, odjava je možna na e-mail info@makabo.si.