Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
RegistracijaLa Popsi - le kdo se ne bi spomnil uspešne zgodbe, ki sta jo pred leti začeli mladi in nadobudni podjetnici Neža in Karmen?
3. sezona Štartaj Slovenija se je za njiju končala sanjsko - z nazivom Hit produkt leta - a namesto, da bi ta naslov obešali na veliki zvon, s svojimi izvirnimi sladkimi kreacijami navdušujeta še danes - in to tudi prek meja Slovenije.
Sem Matej in ustvarjam vsebino za spletno stran Makaboshop.si, kjer poskušamo predstaviti uspešne sladke zgodbe iz vidika njihovih kreatorjev.
Tokrat mi je zgodbo o La Popsi razkrila Nežo Mlakar.
Trenutno smo v La Popsiju zaposlene 4 punce, v ekipi pa imamo tudi zunanje sodelavce.
S skupnimi močmi zasledujemo cilje in se neprestano učimo.
Glede na to, da mora podjetje neprestano optimizirati procese, smo zaradi premajhnih kapacitet zaprli proizvodnjo v Šenčurju in se preselili v Italijo, kjer mašine sicer niso naše, vendar so kapacitete nepredstavljivo večje.
Tako smo si tudi omogočili rast in širitve na tuje trge. Nikakor pa nisva pričakovali take rasti in sva zelo pozitivno presenečeni, da so kupci res tako iskreno zadovoljni z najinimi izdelki.
Tako je, začeli sva z ledenkami.
Kasneje sva, enako kot z Lapopsikami, reševali najine "osnovne" probleme - in sicer sva iskali alternative za produkte, ki so prenasičeni s sladkorjem in drugimi aditivi.
Tako so nastali La Popsi Bon Bon-čki.
Nato sva lansirali La Popsi na žlico – sorbet in zadnji produkt na prodajnih policah so jogurtovi prigrizki La Popsi moonmelts.
Prihajajo pa seveda tudi novosti, saj vedno znova odkrijeva eno »luknjo« in potem najdeva rešitev.
Definitivno je v komunikaciji ogromna razlika, saj so kupci tam izredno konzervativni in cenovno občutljivi.
Načeloma pa naše produkte tudi tam kupujejo ljudje, s podobnim življenjskim stilom.
Seveda, a smo kmalu ugotovili, da nismo konkurenca, saj pokrivamo drug tržni segment.
Rekli bi, da je bila ta priložnost ena ogromna odskočna deska, kjer sva se visoko odrinili in še kar letiva.
V času trajanja projekta sva se naučili toliko, kot bi se sicer v cca 5 letih.
Za dober in prepoznaven brand je po mojem pomemben cel kup stvari.
Na prvem mestu je verjetno pogum.
Potem pa usmerjenost v cilj in fokus.
In zavedanje, da je to proces neprestanega učenja in trdega dela.
Se mi zdi, da je lažje, ker imava res trdne temelje.
In ker si 100% zaupava.
Hahahaha to je pa loterija.
Se mi zdi, da ni tako pomembno iz kje so, kot to, katero sadje imajo radi in če je možno potopiti La Popsiko v kakšno penino ali ne, hahaha.
Vse to, bo vredno! Zaupajta!
*** *** ***
Hvala Neža za odlične odgovore.
Seveda tebi, Karmen in LaPopsi ekipi želimo še veliko novih uspehov, predvsem pa zadovoljnih strank.
Glede na asortiman sladolednih kreacij pa - keep on good work - zaupamo vama, da nas bo La Popsi v prihodnosti gotovo znal posladkati - brez dodanega sladkorja ali ostalih dodatkov!
Spodaj dodajam še povezave na direktno spletno trgovino La Popsi:
Prejšnji intervju: Katja Sinkovič, FROZI | Naslednji intervju: Nika Krušič, KRUŠIČARNA |
Če se vam zdi, da poznate še kakšno osebo ali podjetje, s katero bi lahko na Makaboshop.si opravili "sladki intervju"; nam pišite na shop@makabo.si in z veseljem jih povabimo na prijeten klepet!