Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
RegistracijaV tem članku bomo predstavili nekaj glavnih vprašanj s katerimi se podjetniki srečujejo, ko beseda ali ideja nanese na sladoledni biznis.
Slovenski trg obrtnega sladoleda (ali gelata) je zelo konkurenčen in če si želite ustvariti prepoznavno ime, ne boste potrebovali le dobrega in visokokakovostnega izdelka.
Pred korakom v sladoledne vode boste zagotovo opraviti celo vrsto raziskav, razmišljati boste morali o inovacijah in ponuditi od drugih drugačne ali okusnejše, predvsem pa boljše prodajne izdelke.
Običajno je največkrat sladoledni posel poznan kot klasična prodaja sladoleda na kepice ali pa prodaja točenega sladoleda.
Poleg tega boste morda želeli razmisliti o prodaji drugih, podobnih slaščičarskih izdelkov, kot so npr. zamrznjene slaščice in sladoledne lučke in sladoledne torte.
Zanimiva je tudi ponudba različnih napitkov, milk-shakeov ali granit.
Zavedati se morate, da sladoledni biznis "traja" le nekaj mesecev v letu, medtem ko so klasične slaščičarne, kavarne in gostinski lokali, kjer prodaja obrtnega sladoleda predstavlja le dodatno ponudbo, odprti celo koledarsko leto.
Toda, če bi sladoled resnično radi prodajali 365 dni v letu, je raznolikost in kakovost izdelkov zagotovo edini način za zagotavljanje konstantne prodaje.
*** *** ***
Ko vam torej iz glave ideja o sladolednem biznisu ne gre iz glave, morate vedeti in razumeti, da je nians tega posla veliko.
Potrebno je pristopiti trezno, razumeti je potrebno glavne razlike med posameznimi tipi sladoleda in izbrati pravo rešitev, takšno ki vam najbolj odgovarja.
Konev koncev je vsak lokal unikaten in ima svojo klientelo, lastnik oziroma investitor pa ima pravzaprav najboljšo idejo, videnje ali vizijo, katero vrsto strank želi pritegniti in jim ponuditi svojo novo sladoledno rešitev.
Prav tako je vredno začeti razumeti, katere vrste sladoleda so danes na voljo in kakšne so razlike med njimi.
O tem smo se že razpisali v našem članku o vrstah sladoleda, tokrat pa bomo o vrstah sladoleda spregovorili iz podjetniškega vidika - in ga s tega tudi primerjali.
Tradicionalni italijanski gelato je eden najbolj priljubljenih italijanskih izvoznih izdelkov.
Gre za rezultat zmagovite kombinacije navadno odličnih italijanskih sestavin in ostalih kakovostnih vhodnih surovin.
Iz proizvodnega vidika to pomeni, da boste morali na dnevni ravni zmešati sestavine (navadno mleko, smetano, sladkor ali pa vodo, sadje in sladkorje) z drugimi, posebej za obrtni sladoled zasnovanimi profesionalnimi izdelki (sladoledno bazo, posebnimi sladkorji, variegati ali prelivi ipd.).
Lahko, da se boste srečali tudi s postopkom pasterizacje, ki ne le, da odlično poveže posamezne sestavine, ampak tudi zmanjšuje število bakterij, dokler masa ne doseže dovoljene ravni, ki je popolnoma varna za končnega potrošnika.
Z uporabo pasterizatorja (npr. 60 ali 120-litrskega aparata) lahko tako pripravljeno sladoledno maso tudi 6-12 ur zorite - to pa zato, da se sestavine med seboj resnično dobro povežejo in stabilizirajo.
Ko se proces zorenja konča in se masa dovolj ohladi, se lahko preide v fazo priprave sladoleda.
Vaganju sladoledne baze, odmerjanju sladolednih past, mešanju in miksanju sledi ciklična izdelava sladoleda, navadno od svetlih barv do temnejših - to smo bolj podrobno opisali v tem članku!
Seveda lahko na podoben način, a brez pasterizacije izdelate tudi sadne, nemlečne sladolede oziroma sorbete.
Po izdelavi sladoleda bo sledilo izmetavanje sladoleda v sladoledno banjico, šokiranje, nato pa razstava sladolednih okusov v vitrini in seveda servis - prodaja gelata vašim strankam.
Kreativnost, sestavljanje okusov, okraševanje sladolednih banjic omejuje samo vaša lastna kreativnost, tako da je takšen sladoledni biznis lahko zelo umetniški.
Pravzaprav, bi lahko celo trdili, da gre v tem primeru za resnično umetnost priprave obrtnega sladoleda, in to na klasičen, italijanski način.
Druga vrsta sladolednega biznisa sliši na ime točeni sladoled, soft sladoled ali pa espresso sladoled.
Ta se izdeluje v posebnem, samostoječem ali nadpultnem stroju, ki postreže gelato vsakič, ko osebje ali stranka sama potegne ročico.
Ker poteka izdelava in prodaja v samo enem stroju, je investicija v takšen biznis malenkost lažja, saj ne zahteva večje naložbe.
Potrebno pa je razumeti, da so med nadpultnimi in večjimi, samostoječimi stroji razlike ne samo v ceni ampak tudi v sami izdelavi sladoleda.
Manjši aparati so namenjeni popestritvi ponudbe sladoleda v posameznem lokalu, medtem ko se večji sladoledni aparati za soft sladoled brez težav spoprimejo s postrežbo polnega avtobusa sladolednih navdušencev, če zadevo malenkost karikiramo.
Prav tako je stroj za soft sladoled opremljen s posebno črpalko, ki poveča količino zraka v sladoledu, zaradi česar je le-ta za 3-4 °C toplejši od poprej omenjenega in ročno izdelanega obrtnega sladoleda.
Je pa res, da ste pri soft sladoledu omejeni na 1 oziroma 2 okusa (+ mešanega).
Izbira kakovostne surovine za točen sladoled je zato zelo pomembna.
Nekaterim se zdita en ali dva sladoledna okusa premalo, a brez skrbi - to lahko zelo preprosto nadomestite z:
različno velikimi lončki ali korneti,
prelivi, topingi in ostalimi dekorativnimi dodatki,
sladkornimi dekoracijami, hrustki, penicami ipd. manjšimi dekorji.
Na to vprašanje poznate odgovor samo vi!
Vi poznate vašo lokacijo, vaše goste, utrip kraja in želje ter potrebe obiskovalcev.
Vsaka novost je v lokalnem okolju dobrodošla in bo s pomočjo prave promocije zagotovo dobro sprejeta.
Če se boste za sladoledni biznis odločili, vam predlagamo, da nas pokličete ali kontaktirate, saj imamo s sladoledom res veliko izkušenj.
S pomočjo skrbno izbranih in kakovostnih sestavin ter nepogrešljivih pripomočkov smo vam na razpolago in vam z veseljem lahko pomagamo uresničiti vaše sladoledne sanje!