Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
RegistracijaZima se mnogim zunanjim opazovalcem zdi kot čas, ko sladoledarji počivajo, v bistvu pa je to dokaj zanimiv letni čas, v katerem se večina prodajalcev aktivno pripravlja na novo sezono.
V tokratnem prispevku smo za sladoledne vitrine (v zakulisje) pogledali tudi mi in o tem sestavili nekaj točk, za katere menimo, da vam bodo prišle še kako prav.
Pri pregledu obstoječe opreme lahko najdete skrite napake, ki jih lahko čez zimo odpravite - lahko gre za lepotne napake na sladolednih vitrinah ali pa morebiti za mehanične napake pri strojih, pasterizatorjih ipd.
Ta čas lahko izkoristite tudi za obnovitev, pleskanje ali generalno čiščenje skladišč, proizvodnih in prodajnih prostorov.
Dobro je tudi, da kompletno opremo za sladoled stestirate, po potrebi s kompresorjem dobro razpihate njihovo notranjost in protiprašne mrežice na strojih ali sladolednih skrinjah.
Na ta način boste omogočili boljši pretok zraka, stroj za sladoled oziroma skrinja se bo lažje ohladila na želeno temperaturo.
Pregled celotnega malega inventarja lahko razkrije počena stojala za kornete, nedelujoče klešče za sladoled in podobno.
Vzemite si čas in se na naslednjo sezono pripravite tako kot je treba. Tem prej, tem bolje!
Morda boste pri načrtovanju prenove hoteli obstoječo opremo zamenjati z novo. Zima je pravšnji čas za to.
Pogovore lahko začnete z dobavitelji novih sladolednih strojev in aparatov, ki vam lahko pomagajo tudi s prodajo starih; npr. z nami. Iz izkušenj vam lahko povemo, da se na novo naročene stroje za sladoled, sladoledne vitrine in zamrzovalne skrinje v hladnejših mesecih čaka veliko manj časa kot v sezoni.
Prav tako se cene, navadno v začetku vsakega novega leta, malenkost povišajo.
Zato imate ob koncu sezone odlično priložnost, da z izvensezonskim nakupom dobite odlično (in novo) sladoledno opremo.
In to za manj denarja, kot če bi jo kupili tik pred začetkom nove sezone.
Če ste novi v sladolednem poslu, potem vedite, da je lahko tudi zima za vas delavna.
Iskanje novih dobaviteljev, preizkus surovin in načrtovanje bodočih prodajnih aktivnosti je nujno za dobro sezono.
V hladnejših mesecih si prodajalci tudi lažje vzamejo čas, ki ga med sezono pogostokrat zmanjka.
Spoznate lahko novosti, ki jih dobavitelji pripravljajo, ravno tako se konec zime (v januarju in februarju) odvijajo številni s slaščicami in sladoledom povezani sejmi - lani smo o tem spisali intervju z g. Flavio, ki bdi nad svetovno priznanim sejmom SIGEP.
Zima torej tudi pri sladoledu ni kar tako!
Gotovo ste že opazili potiskane lončke, papirnate servetke ali tulce za kornete z logotipi sladoledarn.
Personalizacija je postala pomemben del sladolednega posla. Vseeno pa ni zanemarljivo, koliko časa je potrebno, da se takšen "mali" projekt izpelje.
Dobro načrtovanje je tudi pri sladoledu izrednega pomena. In zima je odličen čas za to!
Spodaj podajamo nekaj informacij o tem, kako se tega lotiti.
Če ste si zamislili, da bi v novi sezoni startali z novimi papirnatimi sladolednimi lončki, upoštevajte nekaj detajlov:
katere velikosti lončkov potrebujete (80, 100, 120 ml...),
način tiska (mat ali svetleči - slednji je približno 10% dražji),
minimalno naročilo (prbl. 10.000 kos ali večkratnik te količine) na posamezno velikost lončka,
rok dobave (pri nas so roki dobave od 4-6tednov po potrditvi naročila),
upoštevajte tudi to, da naročena količina ob dobavi lahko odstopa za + ali - 10%.
Obenem poskrbite za zanimivo in pregledno ter dovolj jasno grafično podobo; navadno zadostuje logotip sladoledarne.
Ker sodelujemo s tiskarnami, ki imajo grafika, kateri pripravi končno oblikovanje pred potrditvijo tiska, vam on pripravi vse potrebno za dizajn na lončku. Pri nas za to zadostuje logotip v resoluciji najmanj 300 DPI ali več.
Ko pa je enkrat izgled lončka potrjen, poti nazaj ni! Kasnejše spremembe se lahko upošteva šele pri izdelavi naslednjega naročila, zato bodite pozorni na vse detajle. Upoštevajte tudi čas, ki je potreben za izdelavo osnutka, klišeja ter morebitne popravke pred potrditvijo izgleda, ki bodo za to potrebni.
Če delujete v sladoledarskem poslu ste zagotovo že videli potiskane okrogle vaflje, s katerimi prodajalne sladoleda personalizirajo svoje sladolede (in mnoge objave kupcev na socialnih omrežjih).
Podobno kot zgoraj pri sladolednih posodicah tudi tu upoštevajte:
čas potreben za dokončen dizajn,
minimalno količino (pri nas ta znaša 16 kartonov po 1.000 kos),
rok dobave (minimalno 4 tedne, v sezoni malce več).
Če se vam zdijo količine prevelik, brez skrbi - pri nas lahko najdete tudi "navadne", nepotiskane okrogle vaflje za okrasitev sladoleda.
Seveda pa lahko personalizirate tudi ostale izdelke, ki jih pri prodaji sladoleda uporabljate. Vaš logotip, misel ali slogan imate lahko odtisnjen npr. tudi na:
papirnate servetke,
papirnate tulce za kornete (pri tem pazite, da boste izbrali tulec, ki se dobro prilega kornetu - ali obratno - pravi kornet za sladoled za želeni tulec!),
tablice za označevanje okusov sladoledov.
Z vsemi zgoraj omenjenimi detajli lahko poskrbite, da bo vaša celotna prodajna izkušnja izgledala profesionalno, kupec pa bo obenem dobil občutek, da popolnoma ničesar niste prepustili naključju.
Ne razumite nas narobe - po garaški sladoledni sezoni se vsekakor prileže počitek, brez tega nikakor ne gre!
Vseeno pa je prav, da ostanete proaktivni in stremite k novi sezoni, četudi diši po snegu. Vedno namreč obstaja možnost izboljšav - naj gre za majhno popravilo, kratek pregled inventarja ali investicijo v energetsko bolj učinkovito napravo.
Razlika je le v tem, da se lahko zimski čas na takšen način izkoristi, ne da bi pri tem trpele stranke.
Obenem je zima idealna za to, da si za spremembe, ki jih želite uvesti v novi sezoni vzamete potrebni čas za razmislek, pri tem pa ne hitite, ampak pretehtate vse možnosti, ki jih imate na voljo.
Na takšen način boste zagotovo lažje in hitreje prišli na cilj!
Zima je zakon!