Vse za vaše sladke in slane kreacije.

Košarica 0
Vaša košarica:
0,00 €
Košarica 0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 50 €

Pogosto zastavljena vprašanja na spletni strani Makaboshop.si

Kazalo vsebine

1. Vrste izdelkov in uporaba

Katere vrste pripomočkov in surovin ponujate?

Ponujamo širok spekter slaščičarskih pripomočkov, vključno z modeli za torte, pekači, dekorativnimi orodji, slaščičarskimi vrečkami in nastavki, ter številnimi drugimi izdelki za peko in dekoracijo slaščic.

Del naše ponudbe je tudi sladoledarska oprema s katero lahko na noge postavite proizvodnjo in prodajo lastnega sladoleda.

Ponujamo tudi profesionalno opremo za gostinstvo, hotelirstvo in proizvodnjo živilskih izdelkov.

Seveda pa smo poznani tudi po številnih surovinah, s katerimi zalagamo slaščičarne, sladoledarne in hotele ter restavracije.

Ponudba izdelkov na Makaboshop.si

So vaši izdelki primerni za profesionalno ali domačo uporabo?

Naši izdelki so skrbno izbrani, tako da ustrezajo potrebam domače in vsakodnevne, torej profesionalne uporabe.

Pakiranja surovin so izbrana tako, da zadostijo tudi domačim uporabnikom.

Ali prodajate užitne dekoracije za slaščice?

Da, v naši ponudbi najdete užitne ali jedilne barve, sladkorne okraske, jedilne lističe zlata in srebra ter še več.

Poznamo tudi raznovrstne posipe, npr. penice ali drobljene lešnike, prodajamo pa tudi sladkorne figurice za okrasitev okroške torte.

Ali ponujate izdelke za posebne prehranske potrebe (npr. brez glutena, vegansko)?

Izdelki v naši spletni trgovini so označeni s tremi oznakami:

  • če ne vsebujejo glutena,

  • če ne vsebujejo laktoze ali

  • če so primerni za vegane.

Na vsaki strani, kjer je predstavljen izdelek oziroma surovina so navedene sestavine, ponekod je pripeta tudi speifikacija izdelka.

Posebne oznake izdelkov

Kateri materiali se uporabljajo v vaših pripomočkih in ali so varni za stik z živili?

Naši pripomočki so izdelani iz kakovostnih materialov, kot so nerjaveče jeklo (inox), silikon in trpežna plastika, ki ustrezajo standardom za stik z živili.

O tem smo napisali tudi članek Materiali v sladoledarni.

Če potrebujete izjavo za vaš HACCP sistem, nam prosim pišite in vam jo pošljemo.

Ali so vaši izdelki primerni za pomivanje v pomivalnem stroju?

Večina naših izdelkov je primerna za pomivanje v pomivalnem stroju, vendar priporočamo, da preverite navodila, priložena posameznemu izdelku.

Običajno leseni izdelki (npr. lesene deske za rezanje) ali pa posamezni deli aparatov niso primerni za pomivanje v pomivalnem strou.

Kako dolga je življenjska doba izdelkov, kot so silikonski modeli ali posode?

Življenjska doba slačičarskih izdelkov iz naše ponudbe je zelo dolga.

Npr. silikonski modeli za sladice so lahko uporabni več kot 3000-krat.

Npr. pralni kozarčki za sladice se lahko uporabijo večkrat – vmes jih le dobro operite in osušite.

Tudi posoda in ostali pripomočki so zasnovani za vsakodnevno in frekventno uporabo, saj jhih dobavljamo od preverjenih dobaviteljev, ki že leta zalagajo profesionalne slaščičarje in sladoledarje.

Kako vzdržujem ali čistim izdelek, da bo dolgo uporaben?

Za ohišja aparatov predlagamo čiščenje s krpo ovlaženo z vodo in neagresivnim čistilom.

Silikonski modeli in večina pripomočkov za slaščice in sladoled so pralni v pomivalnem stroju, izjema velja le za lesene pripomočke (npr. deske ali lesene valjarje).

Za te lesene izdelke priporočamo pranje pod vročo vodo.

Kako dozirati specifične surovine (npr. pektin, agar agar, mešanico za kremo)?

Vsaka surovina ima tako na spletni strani kot tudi na embalaži navedeno priporočeno doziranje (npr. 400g + 1000ml mleka).

Tega nato prilagodite tako, da ustreza končni količini izdelka, ki jo hočete izdelati.

Primer: Kakšno je doziranje praškastega izdelka za kremno rezino?

Doziranje kremne rezine

2. Naročanje in dostava

Kako lahko oddam naročilo v vaši spletni trgovini?

V košarico dodajte izbrane izdelke, nato pa napišite še vaš naslov in izberite način plačila.

V primeru, da imate težave pri oddaji naročila nam lahko pišete na shop@makabo.si ali pa nas med delavniki med 8. in 16. uro tudi pokličete na 04071042.

Ali v spletni trgovini Makaboshop.si lahko naročim kot fizična ali kot pravna oseba?

Spletna trgovina Makaboshop je zasnovana tako, da v njej lahko naročajo tako fizične kot tudi pravne osebe.

V za to zapisano polje pri oddaji naročila morate vpisati le vašo davčno številko (brez črk SI!) in račun bo vseboval podatke o vašem podjetju.

Kako dolgo traja, da prejmem naročene izdelke?

Hitrost pošiljanja izdelkov je povezana z načinom plačila, ki ga izberete ob oddaji naročila.

Najhitreje bodo odpremljena naročila s plačilom po povzetju.

Če izberete naročilo s plačilom po predračunu, vam predlagamo, da nam takoj po potrditvenem sporočilu, na elektronski naslov pošljete še potrdilo o plačilu (lahko tudi zajem zaslona).

Običajno kurirska služba potrebuje 1-2 delovna dni za dostavo paketa.

Navadno prihaja do krajših zamud pri dostavi predvsem v juliju in avgustu ter novembru in decembru, kar je povezano z običajno večjim številom paketov v obtoku pri kurirskih službah (poleti so vzrok dopusti, pozimi pa Black Friday/Cyber Monday in predpraznična nakupovalna mrzlica).

Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave so enotni in znašajo 5,00€ za pakete, kjer naročena vrednost ne presega 50,00€.

Za kornete za sladoled, ki spadajo med izredno krhko in lomljivo blago vam priporočamo dostavo z Intereuropo, ki pa je plačljiva (40,01€), če naročite manj kot 6 škatel kornetov.

Ali ponujate brezplačno dostavo?

Brezplačna dostava je ponujena pri naročilih, ki so večja od 50,00€ in so poslana s kurirsko službo DPD oziroma GLS.

Že več dni čakam, paketa pa še vedno ni! Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Če že več dni čakate na naročilo, je najlažje, da nas kontaktirate za spremljanje statusa paketa.

Največkrat se zgodi napaka pri oddaji naročila, ko je izbrana opcija predračun, vi pa želite plačati ob prevzemu - takrat mi čakamo plačilo, vi pa paket.

Lahko vam tudi pošljemo številko paketa ali pa sprožimo poizvedbo in poskušamo paket čimprej preusmeriti do vas.

Kako lahko prekličem ali spremenim naročilo?

Spletno naročilo lahko prekličete tako, da nam to čimprej javite – bodisi na elektronski naslov shop@makabo.si ali pa nas pokličete na 040711042.

Prav tako lahko na tej številki sporočite in spremenite podatke v naročilu (dodate ali odvzamete izdelke, spremenite način plačila ali naslov dostave), vendar le v primeru, ko naročilo že ni bilo odposlano!

Ali omogočate prevzem izdelkov na fizični lokaciji?

Seveda!

Surovine za slaščice in sladoled, aparate in dekoracije iz zaloge lahko vsak delavnik med 8:00 in 16:00 prevzamete v našem skladišču na naslovu: Makabo d.o.o. Cesta 25. junija 57, 5000 Nova Gorica.

Spodaj še prikaz, kje je naše skladišče in kje je pisarna.

Skladišče se nahaja v sklopu hal bivšega Final-a.

Zemljevid s prikazom pisarne in skladišča podjetja Makabo d.o.o.

Ali lahko izdelke pošljete v tujino in koliko časa traja dostava za mednarodna naročila?

Izdelke lahko pošljemo tudi v tujino.

Čas dostave je odvisen od posamezne države (na Hrvaško npr. traja dostava 2-3 dni).

Za več informacij nam pišite na shop@makabo.si ali pa nas pokličete na 040711042

Ali omogočate naročanje izdelkov, ki trenutno niso na zalogi?

Tako je!

Če najdete izdelek, ki bi ga radi imeli, a ga ni na zalogi, nam lahko pošljete povpraševanje ali pa nas pokličete.

V odgovoru vam bomo napisali ali je izdelek dobavljiv, približen rok za dostavo in točno ceno za plačilo.

Če vam rok dostave in ostale podrobnosti ustrezajo, vam lahko pripravimo predračun ali pa vas obvestimo, ko izdelek prejmemo na zalogo v skladišče.

Primer: Kako oddam povpraševanje za izdelek, ki ni na zalogi?

Oddajanje povpraševanja v dveh korakih

3. Cene, popusti in vračila

Kakšna je cena določenega izdelka in ali vključuje DDV?

Cene objavljene v spletni trgovini veljajo za prodajno enoto in vključujejo DDV.

Cene se na letni ravni lahko spreminjajo v skladu z dogajanjem na borzi (npr. rast cene kakava na borzi lahko sproži rast cene prave čokolade v spletni trgovini)..

Zgodi se tudi, da pri vnosu cen pride do neljubih napak – v tem primeru vam ob povpraševanju sporočimo pravo ceno izdelka.

Cena v spletni trgovini še ne vsebuje morebitnega stroška poštnine - ta se doda v končnem koraku potrjevanja naročila, če je naročilo manjše od 50,00€.

Ali ponujate popuste za večja naročila ali redne stranke?

Za večja naročila ali za začetek dolgoročnega sodelovanja nam lahko predhodno pišete shop@makabo.si ali pa nas pokličete, nato pa pripravimo samo za vas pripravljeno ponudbo, odvisno seveda od količine želenih izdelkov, njihove razpoložljivosti in možnosti dogovora z dobaviteljem.

Že pred časom sem pri vas nabavil večjo količino surovin, a ne verjamem, da jo bom porabil! Ali vam lahko izdelke vrnem?

Tudi v tem primeru, ko torej poteče zakonsko določen čas, lahko pod določenimi pogoji vrnete surovine.

Bistven pogoj je, da je rok uporabe še uporaben, ob vračilu pa največkrat upoštevamo nižjo ceno zaradi stroškov manipulacije z blagom (stroški pošiljanja oziroma dostave).

Kakšna je politika podjetja glede poškodovanih izdelkov ob dostavi?

Vse izdelke ob odpremi skrbno zaščitimo in zavijemo ali obložimo s polnili.

Če je potrebno, škatlo z izdelkom dodamo tudi v drugo škatlo – vse to le za to, da bi prejeli nepoškodovan izdelek.

Priporočamo vam, da ob dostavi kurirj skupaj z vami preveri stanje paketa.

Vsaka vidna poškodba paketa (npr. raztrganina, moker paket, sledi odpiranja) mora biti evidentirana in kurir mora za dotični paket narediti uradni zaznamek o poškodbi.

Brez tega zaznamka žal pri kurirski službi ne moremo odpreti škodnega primera in zahtevarti povračila za škodo , ki bi jo morda utrpeli.

Torej, če ima paket ob prejemu vidne zunanje poškodbe (vdrtine, odrgnine, je vidno omočen), vam predlagamo, da njegov prejem zavrnete in nas o tem obvestite.

Poskusili bomo najti najhitrejšo in najugodnejšo rešitev za vas.

4. Personalizacija in dodatne storitve

Ali ponujate kakšne personalizirane izdelke?

Tako je! Pri nas lahko naročite personalizirane tulce za kornete.

Nekateri se odločijo za potisk sladolednih lončkov ali servetk, mogoč pa je tudi potisk na okrogle jedljive vaflje za sladoled.

Je pa res, da so pri personaliziranih izdelkih vedno prisotne temu primerne količine, od 10.000 kosov naprej.

Omogočate dobavo testnih vzorcev določenih izdelkov?

Nekatere naše izdelke lahko sezonsko dobavimo tudi v manjših, vzorčnih količinah.

Pišite nam, kateri izdelki bi vas zanimali nato pa vam sporočimo, če so vzorčki na voljo.

Običajno za vzorčke zaračunamo stroške poštnine.

Ali imate recepte ali priporočila za uporabo določenih izdelkov?

Seveda!

Na naši spletni strani lahko najdete različne vrste receptov, kjer so predstavljeni različni izdelki, od sladolednih past, do silikonskih modelčkov.

Prav tako je večini Silikomartovih silikonskih modelčkov priložen recept za uporabo.

Ali imate katalog ali ponudbo za profesionalne uporabnike?

Kataloga z vsemi izdelki žal nimamo, ker jih je res veliko.

Če pa bi želeli imeti katalog posameznih izdelkov (npr. silikonski modeli ali pa sladoledne paste), nam lahko pišete na elektronsko pošto shop@makabo.si in poslali vam bomo želeni katalog v PDF obliki.

5. Podpora in informacije v zvezi z garancijo

Kako lahko stopim v stik z vašo podporo za stranke?

Najlažje in najhitreje boste odgovor dobili, če nam pišete na email shop@makabo.si ali oddate povpraševanje po izdelku, ki vas zanima.

Običajno odgovorimo že v 24 urah od prejete elektronske pošte.

Seveda nas lahko med delavniki med 8 in 16. uro tudi pokličete na 040711042; če se ne moremo javiti, vas bomo poklicali nazaj.

Kako lahko spremljam status svojega naročila?

Če bi radi spremljali status vašega naročila nas lahko pokličete in priskrbeli vam bomo sledilno številko paketa ter kurirsko službo s katero je bil vaš paket odposlan.

Nato lahko na spletni strani kurirske službe preverite v kakšnem koraku je vaš paket oziroma kdaj je načrtovana dostava.

Kakšna je garancijska politika za naprave in opremo kupljeno preko spletne trgovine Makaboshop.si?

Naša politika glede uveljavljanja garancije za pri nas kupljene naprave je skladna z evropsko in slovensko zakonodajo, priporočamo pa, da sledite spodnjim smernicam.

Le tako lahko brez težav zagotovimo, da bomo vašo napravo v 12-mesečnem roku od datuma nakupa lahko, če bo potrebno, pregledali in brezplačno popravili ali zamenjali.

Pred uporabo naprave preberite navodila.

Napravo uporabljajte samo takrat, ko so nameščene vse zaščite in se izogibajte stiku z gibljivimi deli.

Prepovedano je odstranjevanje ali spreminjanje varnostnih in zaščitnih delov naprave.

Pred čiščenjem napravo izklopite in iztaknite vtikač iz vtičnice.

Nepooblaščenemu osebju ne dovolite, da napravo uporablja ali popravlja.

V primeru okvare se obrnite na osebo, odgovorno za vzdrževanje naprave, in nas čimprej kontaktirajte; naprave nikakor ne popravljajte sami!

Električni napajalni sistem mora biti opremljen s sistemom za avtomatski odklop pred glavnim stikalom naprave in z ustreznim ozemljitvenim sistemom.

Proizvajalec ne odgovarja za morebitno škodo v primeru nepravilnega posega v napravo s strani uporabnika ali tretje osebe.

V takem primeru je odgovoren uporabnik, ki prav tako odgovarja pristojnim organom za preprečevanje nesreč.

Recepti in strokovni nasveti

Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje Makabo d.o.o. interno obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih vpisal/a v spletni obrazec in jih uporabi za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil s strani podjetja, odjava je možna na e-mail info@makabo.si.