Vse za vaše sladke in slane kreacije.

Košarica 0
Vaša košarica:
0,00 €
Košarica 0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 50 €
Kategorije
Filtri

Filter

Oznake

Blagovna znamka

Iced Latte corner

Prikazanih 1 - 6 od 6 izdelkov

Iced latte je osvežilna kava, ki je postala priljubljena izbira med ljubitelji kave, še posebej v toplih poletnih mesecih.

Gre za hladno pripravljeno kavo na osnovi espressa in mleka, ki jo postrežemo preko ledenih kock - po želji pa ji lahko dodamo tudi mlečni preliv Loveria in dekoracijo dokončamo npr. s čokoladnimi ostružki.

 

Ključna sestavina iced latteja je espresso, ki ga zmešamo s hladnim mlekom in ga nato postrežemo v posebnem steklenem kozarcu ali skodelici napolnjeni s kockami ledu.

 

Pri predstavitvi iced latteja v gostinskem obratu je pomembno poudariti svežino, aromo in osvežilnost pijače.

 

Spodaj podajamo 5 odličnih predlogov za predstavitev Iced Latte-ja, ki jih lahko uporabite v vašem gostinskem obratu:

1. Ime pijače naj bo zanimivo in vabljivo

Dajte pijači zanimivo ime, ki bo pritegnilo pozornost gostov, na primer "Poletna osvežitev" ali "Hladni espresso - Iced Latte".

2. Vizualna privlačnost

Postrežite iced latte v privlačni kozarcu ali skodelici, kjer naj bodo še posebej razvidne posamezne plasti espressa in mleka.

Svetujemo uporabo prozornih, torej steklenih kozarcev ali posodiv, tako da bodo tudi drugi gostje lahko občudovali privlačno kombinacijo barv.

3. Ne pozabite na dekoracijo 

Okrasite pijačo z narezano svežo vaniljo ali čokoladnimi ostružki, da dodate še več okusa in vizualne privlačnosti.

4. Dodajte Iced Latte v vašo redno poletno ponudbo

Novo pijačo Iced Latte izpostavite na vidnem mesto na oglasni tabli ali v meniju, morda celo na naslovnici menija.

Poleg imena pijače napišite tudi kratek opis, ki bo goste spodbudil k naročilu.

5. Organizacija degustacije

Tako kot pri predstavitvi vseh novih pijač, tudi pri Iced Latte organizirajte (akcijske) degustacije iced latteja.

Tako omogočite gostom, da se po ugodni ceni (npr. 1+1) prepričajo o novosti in njegovi okusnosti.

Iz degustacij in promocij boste tudi dobili najboljši "feedback" kateri okusi so priljubljeni in kje gostje vidijo možne izboljšave.