POGOJI POSLOVANJA
Podatki o podjetju
MAKABO D.O.O.
Cesta 25.junija 1j
5000 Nova Gorica
Slovenija
DŠ: SI68059523
Matična številka: 1930583000
Telefon: 05 333 46 76
Email: shop@makabo.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Makaboshop.si upravlja podjetje MAKABO D.O.O. Ob registraciji v sistem Makaboshop.si, spletna trgovina za slaščičarje, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Pravico do nakupa v spletni trgovini Makaboshop imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Dostopnost informacij
Makabo se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Makaboshop ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Makaboshop je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Akcijska cena je cena, ki je zapisana poleg redne cene in velja le v primeru, da je redna cena prečrtana. Akcijska cena velja le za izdelke na zalogi.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med Makabo d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini za slaščičarje Makaboshop sklenjena v trenutku, ko Makabo d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Makabo d.o.o. kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Makabo d.o.o. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13. uro, odpošljemo že isti dan v primeru plačila po povzetju. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
Načini plačila
Spletna trgovina Makaboshop omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije ali DPD,
- po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
Na prevzemnem mestu Makabo d.o.o. (Cesta 25.junija 1j, 5000 Nova Gorica) je možno plačilo z gotovino.
Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 50,00 € so brezplačni, do 49,99 € je cena pakiranja in dostave 5,00 € Z DDV. V primeru pošiljanja z INTEREUROPO za manj kot 6 škatel kornetov cena pakiranja in pošiljanja po Sloveniji znaša 40,02€.
Možen pa je tudi osebni prevzem v Makabo d.o.o. v Novi Gorici. V tem primeru stroškov prevzema ni.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Za dostavo v druge države EU je strošek poštnine odvisen od višine naročila (za pošiljanje kornetov spodnje cene ne veljajo in se obračunavajo po naročilu):
do 10 kg | do 20 kg | do 30kg | do 40 kg | |
HRVAŠKA | 13,50 € | 14,50 € | 15,00 € | 25,00 € |
ITALIJA | 15,00 € | 17,50 € | 20,50 € | 22,00 € |
AVSTRIJA | 14,00 € | 15,00 € | 17,50 € | 20,00 € |
Izdaja računa
Makabo d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Vrednostni boni Makaboshop
- Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga Makabo d.o.o. proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (Makabo d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Makaboshop.
- Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini Makaboshop. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na shop@makabo.si. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
- Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
- Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ''darilna kartica'' vpišite 8-mestno kodo darilne kartice in kliknite ''uporabi darilno kartico''. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
- Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Makaboshop. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Makabo d.o.o. ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence ''promocijska koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Vračilo izdelkov
Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov shop@makabo.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Pri vračilu je potrebno priložiti kopijo računa.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v fizičnih prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Vračilo blaga ne velja za kornete, za katere kupec izrecno zahteva dostavo z drugo dostavno službo, kot je INTEREUROPA (v procesu oddaje naročila je kupec na to eksplicitno opozorjen in sam izbere morebitno drugo opcijo kot je INTEREUROPA).
Naslov za vračilo blaga prodajalcu: MAKABO D.O.O., Cesta 25.junija 1j, 5000 NOVA GORICA
Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.
Stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Izdelek nam dostavite v pregled in mu priložite obrazec za prijavo stvarne napake. Zraven pa naprošamo da priložite kopijo računa spletnega nakupa in kopijo računa za povrnitev stroškov odpošiljanja paketa na naš naslov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na izdelku ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Normalna obraba izdelka se ne šteje za stvarno napako.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake najdete TUKAJ.
Komunikacija
Makabo bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Makabo izrecno spoštoval.
Ocene in mnenja spletne trgovine Makaboshop
Mnenja ali ocene spletne trgovine Makaboshop.si so zbrana preko aplikacije Google My Business in so del funkcionalnosti spletne trgovine. Namenjena so uporabnikom in obiskovalcem spletne strani in se naključno objavljajo na vhodni spletni strani Makaboshop.si, na dnu strani. Makabo d.o.o. omogoča, da oceno ali mnenje odda oziroma napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine ali naročnik izdelkov iz spletne trgovine Makaboshop.si; in sicer preko TE POVEZAVE.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Makaboshop in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
Makabo d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Makabo d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@makabo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Makabo d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Makabo d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Makabo d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Makabo d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslovu:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.