Nakupujte varno in udobno. Kot naš uporabnik imate vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le vaš elektronski naslov in nekaj podatkov.
RegistracijaTo je ideja, katera nam velikokrat pride na misel.
Z veliko lastniki podjetji s katerimi sodelujemo in smo v kontaktu, imamo velikokrat občutek, da sladoled pozimi ni tako zaželena slaščica.
Seveda, če je pa njen glavni prodajni čas poleti!
No ...
Ravno zato menimo, da se mora paradigma sezonskosti prodaje sladoleda zato resnično podreti.
In ko to storimo, se odpre čisto novo okno priložnosti. Vendar pa ta korak ni preprost.
Poleg tega, da se je treba zanj temeljito pripraviti, je zanj potrebno razviti drugačno, hladnejšim mesecem primernejšo ponudbo.
Vsekakor je potrebno biti odprt za nove ideje, razmišljati je potrebno čisto drugače kot poleti.
Ustvariti je potrebno takšne sladoledne okuse, ki so pozimi povezani z zimskimi prazniki. Spominjajo naj na sladkosti, ki jih v zimskih mesecih tudi uživamo.
Cilj vseh slaščičarjev (in s tem tudi sladoledarjev) je, da se pozimi pričarajo okusi, arome in značilne note za ta letni čas. Cimet, kuhano vino, punč, rum in klinčki so okusi na katerih bi morali graditi.
Med tistimi, ki radi vsekakor eksperimentirate naj dodamo npr. tudi okuse lesa, gob, dima, viskija ipd.
Pa tudi ne fokusirajte se preveč (samo) na sladoled. Ne pozabite, da je pozimi ravno tako idealen čas za prodajo sladolednih lučk ali mini tortic, za kar so odlični silikonski modeli za torte.
Hkrati s sladoledom ni prepovedano prodajati tudi vroče čokolade, toplega kakava ali slastne male krofke.
Ne pozabite zbirati povratnih informacij o tem, kaj si ljudje želijo.
To lahko naredite že med glavno sladoledno sezono, med majem in avgustom, ko imate res veliko veliko kupcev.
V zadnjih letih gostinci namreč opažajo trend obračanja od klasičnih, testenih slaščic proti bolj modernim, kremastim in ohlajenim.
Izkoristite torej to priložnost in ponudite drugačne, a vseeno z vašo glavno dejavnostjo povezane slaščice.
Takšne so npr. strjenke, zmrzline, sladoledne torte in podobno.
Ne pozabite na to, da gostje obožujejo čokoladne slaščice!
Vsekakor pa bodo gostje z veseljem pokazali zanimanje tudi za nove sladoledne okuse, če jim jih boste le predstavili na dovolj zanimiv način. In s tem je tudi povezan odgovor na spodnje vprašanje!
Prodaja sladoleda v zimskem času ne poteka enako kot v poletnem.
Ni toliko prehodnih gostov, tudi od vremena smo lahko zelo odvisni.
Če poleti sladoledna vitrina poka od najrazličnejših okusov, se pozimi za tiste sladoledne navdušence, ki imajo sladoled radi v kornetu, pripravite z 5-6imi sladolednimi okusi.
Ja, dobro je, da zadovoljite tudi klasične kupce - uporabite lahko tudi manjše banjice za sladoled.
Preostale kreacije pa ponujajte v predpakiranih kozarčkih ali lončkih.
Na takšen način se sladoled ohrani v idealnih pogojih tako z estetskega kot tudi s senzoričnega vidika.
Poskusite tudi s kombiniranjem vroče in zamrznjene ponudbe.
Vroči in hrustljavi vaflji s kepico sladoleda, velike in slastne palačinke s čokoladnim topingom ali pa npr. brioši s sladoledom so lahko dobrodošla novost, ki vam omogoča delovanje tudi v zimskih mesecih.
Sladoledna vitrina je super tudi za prodajo zgoraj omenjenih sladolednih lončkov, če pa imate možnost, jih raje razstavite v pokončnih vitrinah, ki so veliko bolj elegantne.
S takšno rešitvijo lahko bolje upravljamo in imamo bolj preprost in enostaven pregled nad ponudbo za zimski čas in hkrati popestrimo razstavljene izdelke.
Pokončne hladilne vitrine imajo temperaturo -18° do -20°, kar zagotavlja, da se sladoled ohrani v najboljšem stanju in se manj razgradi kot v tradicionalni sladoledni vitrini (ki ima navadno temperaturo -12°C).
Ta lastnost pa je bistvenega pomena za sladoled pakiran v embalaži, ki ima daljši čas shranjevanja, kar pa ne vpliva na končno kakovost izdelka.
Na ta način boste lahko kupcu ponudili najboljšo možno zimsko sladoledno izkušnjo.
Najbrž začetek ne bo tako lahek, vendar vam svetujemo, da vztrajate. Ker je to začetek nove poti, priložnosti za to pa gotovo ne bo pograbila vaša konkurenca - tako da že tukaj boste na boljšem.
Vseeno pa je smiselno, da se vprašate, ali se bo zadeva splačala?
Vse kar izdelate in nato prodate ima ceno za vas - lonček, pokrovček, žlička, servietka, .. Tu so še cene surovin, ki so potrebne, da sladoled seveda naredite in dekorirate.
Gre za zares veliko malih koščko veliko večje sestavljanke, za katere pa morate vedeti koliko stanejo. To pa zato, da izračunate strošek posameznega prodajnega artikla. Seštejte torej vse posamezne enote, ki sestavljajo izdelek Nato izračunate ceno vašega izdelka in ga delite z vašo prodajno ceno - s tem boste izračunali kolikšen procent vaše prodajne cene posameznega izdelka predstavljajo stroški.
Nenapisano pravilo je, da naj bi bil (pri vseh sladoledarskih izdelkih) povprečen procent stroškov okrog 30%.
Seveda bo procent nihal med posameznimi izdelki, vendar bistveno je, da povprečje stroškov posameznega izdelka ne presega 1/3 prodajne cene.
Tako boste zagotovili, da boste tudi s prodajo sladoleda pozimi vedno v plusu.
Prilagajanje ceni lahko izvedete na 2 načina - najdete ugodnejšega dobavitelja za surovine ali pa zvišate prodajno ceno.
Slednje se morda ne zdi ravno najboljša ideja, vendar - hej - sladoled prodajate izven sezone. Odprti ste za svoje kupce, predstavljate nove okuse, gradite novo zgodbo!
Predstavljate novitete, zato morate imeti vsaj malenkost višje cene kot v sezoni.
Poleg tega pa je veliko bolje dvigniti cene pred novo sezono - in jih takrat obdržite na tem nivoju!
Upamo, da vas z zgornjim člankom nismo prepričali, ampak da smo v vas zasejali seme dvoma - "Kaj bi bilo, če bi res prodajali sladoled pozimi?"
V razmislek, za načrtovanje, morda za drugo leto.
Morda pa se lahko, če je v vaši bližini smučišče, odločite za prodajo sladoleda na smučišču...
Nikoli ni prepozno, da ne bi poskusili še kaj novega!